SPRENDIMAI

Daugiau kaip 20 metų klientams teikiame optinio teksto ženklų atpažinimo paslaugą (Optical Character Recognition). Mes esame pasiruošę naudojantis patikrintomis ir patikimomis technologijomis paversti jūsų popierinius dokumentus į elektronines jų versijas.
Duomenų atpažinimo ir įvedimo sprendimas FlexiCapture
ABBYY FlexiCapture apjungia NLP (kompiuterio programos gebėjimas suprasti žmogaus kalbą), mašininį mokymąsi ir kitas pažangias teksto atpažinimo galimybes į vieną dokumentų valdymo platformą, leidžiančią apdoroti bet kokio tipo dokumentus ir vykdyti bet kokios apimties užduotis.

Ji išmaniai atpažįsta, klasifikuoja ir perkelia svarbius duomenis iš nestruktūrizuotų ir struktūrizuotų dokumentų į tolimesnį apdorojimo proceso etapą, automatinę darbų seką ar sprendimų priėmimo įrankį.

Automatinis, išmanus dokumentų rūšiavimas
Turinio atpažinimas
Duomenų atpažinimas ir įvedimas
Duomenų tikrinimas ir tikslinimas
Atpažinimo sistemos apmokymas
Duomenų apsauga ir dokumentų nuasmeninimas
Proceso stebėsena ir ataskaitos
Teksto atpažinimo ir dokumentų konvertavimo sprendimas FineReader Server
FineReader Server atlieka teksto atpažinimą ir automatiškai, greitai ir tiksliai konvertuoja elektroninius dokumentus į PDF, PDF/A, Microsoft Word ar kitus formatus paieškai, ilgalaikiam saugojimui, bendradarbiavimui ir dalinimuisi, ar papildomam apdorojimui

Įrankis naudoja optinio simbolių atpažinimo (OCR) technologiją, automatiškai konvertuoja dokumentus į suglaudintą skaitmeninį formatą, kuriame galima atlikti paiešką pagal teksto fragmentą

Dideliems dokumentų kiekiams
Daugiau nei 200 kalbų atpažinimas
Platus palaikomų failų formatų spektras
Lanksti PDF technologija: PDF/A, PDF/E, PDF/UA
Barkodų atpažinimas
Automatiškai priskiria dokumentų tipus
Dokumentų skirstymas
FlexiCapture sąskaitoms faktūroms
FlexiCapture sąskaitoms faktūroms – tai automatizuotas sąskaitų faktūrų apdorojimo sprendimas, leidžiantis sumažinti sąskaitų faktūrų įvedimo išlaidas ir išvengti klaidų apdorojant duomenis. Automatinis duomenų suradimas, atpažinimas ir patikrinimas leidžia automatizuoti pirminių dokumentų apdorojimo procesą.

FlexiCapture sąskaitoms faktūroms yra pagrindinis automatinio sąskaitų įvedimo sprendimo komponentas. Jis apima veiksmus nuo sąskaitos faktūros gavimo iki registravimo.

Dokumentų rūšiavimas
Duomenų suradimas, atpažinimas ir patvirtinimas
Duomenų palyginimas ir patikrinimas
Apdorojimo proceso automatizavimas
Išmanusis dokumentų skaitmeninimas su Vantage
Išmanusis dokumentų apdorojimas panaudojant dirbtiniu intelektu pagrįstas technologijas struktūrizuotiems, pusiau struktūrizuotiems ir nestruktūrizuotiems dokumentams apdoroti. Įmonės naudoja išmanųjį dokumentų apdorojimą kaip neatskiriamą procesų automatizavimo strategijos dalį. Išmanusis dokumentų apdorojimas leidžia tiesiogiai apdoroti dokumentus, automatiškai fiksuojant, atpažįstant ir apdorojant duomenis, pateiktus dokumentuose, beveik bet kuriame veiklos procese, bet kurioje pramonės šakoje.

Lengvai naudojama be kodo Vantage platforma gali būti naudojama apmokant dokumentų apdorojimo, klasifikavimo ir proceso įgūdžiams nustatyti beveik bet kokio tipo ir apdorojimo eigos dokumentams. Išmanus dokumentų apdorojimas tapo paprastas ir prieinamas visiems.

Dirbtinio intelekto savybės atpažinti dokumentus
Konfigūruojamas įrankis ir architektūra
Dokumentų apdorojimo proceso stebėsena ir analizė
Nuolatinis apmokymas
Išmanus duomenų atpažinimas su KofaxCapture
„Kofax Capture™“ siūlo geriausias atpažinimo srityje iš anksto sukurtas išmaniojo dokumentų apdorojimo galimybes, jūsų organizacija gali pasitelkti dirbtinį intelektą, kad automatizuoti įvairaus turinio apdorojimo darbo sekas. Sistema suranda, atpažįsta ir klasifikuoja duomenis, paverčia juos informacija tolesniam apdorojimui.

Didelių apimčių nuskaitymas ir indeksavimas iš struktūrizuotų ir nestruktūrizuotų dokumentų, kuriuose yra įvairių formų informacija, įskaitant spausdintą tekstą, brūkšninius kodus ir žymimuosius laukelius.

Lanksti integracinė sąsaja
Paruoštos konfigūracijos
Automatinis apmokymas
Integracija su skenavimo įranga
Išmanus archyvo įrašų valdymas su O'Neil Stratus
Fizinio dokumentų archyvo įrašų valdymo sistema O'Neil Stratus leidžia sumažinti archyvo valdymo sąnaudas, užtikrina greitą, lengvą ir tikslią prieigą prie svarbios informacijos, užtikrina atitikimą vidaus tvarkų ir reguliavimo standartų reikalavimams, užtikrina dokumentų apskaitos vientisumą ir veiklos tęstinumą, įgalina standartizuotas kontrolės procedūras ir suvienodina verslo praktiką.

O’Neil Software sprendimas Stratus registruoja archyvo dokumentų judėjimą, automatizuoja klientų užsakymus ir teikia ataskaitas. Pagrindinis O’Neil uždavinys – teikti visas komercinių įmonių ar viešojo sektoriaus įstaigų archyvo įrašų valdymo funkcijas.

Padidina apdorojimo operacijų greitį
Dokumento sekimas kiekviename proceso žingsnyje
Turinio bendrinimas ir pasiekiamumas
Sisteminis valdymas, nuoseklumas ir standartizavimas
Sumažinama ginčų ir nuostolių tikimybė
Užklausos forma
Planuojate diegti teksto atpažinimo sprendimą? Svarstote kuris įrankis geriausiai atitiktų jūsų įmonės poreikius? ieškote sprendimo kaip efektyviai valdyti fizinius ir elektroninius dokumentus?

Kreipkitės į INFO-TEC specialistus - rasime atsakymus kartu!